Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#42

Skrivet:    ·  + Sara says, random things
Hej typ, känner mig rätt nere och hängig idag.
Har varit på Elev för en dag idag och hälsat på en estet klass och efter det köpte jag biljett till The Fooos konsert här i Örebro och gick därefter på hindersmässan med Wilma och Isabell. Det är typ det som jag har gjort idag och just nu ligger jag i sängen och det känns som om jag kommer börja gråta när som helst, var tvungen att göra något för att inte tänka på det så jag bestämde mig för att blogga. Vet inte vad det är som är fel men det hänger antagligen ihop med att det är exakt 3 månader sedan jag sist träffade YOHIO och jag saknar honom så mycket. Han är allt, anledningen till att jag finns kvar och jag behöver få krama honom.

.. ugh, ska inte börja skriva värsta depp texten nu så jag avslutar detta inlägg. Hoppas att ni har haft en bra kväll!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR