Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#43

Skrivet:    ·  + Sara says
Vet inte om jag ens har några läsare men om jag har det så tyckte jag att ni skulle få lära känna mig bättre och eftersom jag är på bra humör idag så kände jag för att göra detta.
 

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Sara Karin Hanna Larsson
2. Har du lätt för att bli kär? Nej, det krävs en hel del för mig att bli kär.
3. Vilken låt är bäst just nu? - Pretty Brown Eyes med Cody Simpson.
4. Är du snål eller generös? - Jag uppfattar mig själv som snål och de tror jag att andra också gör.
5. Vilken var den första hårfärg du färgade ditt hår till? - Svart och jag ångrar det verkligen för det var så himla fult.
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Har ingen eftersom jag så himla sällan äter godis.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Är extremt öppen vilket kan vara otroligt negativt och är ärlig. Men är rätt tillbaka dragen också, det varierar.
8. Vad tar du med på en fest? - Ett glatt humör.
9. Har du ett bra självförtroende? - Det går väldigt mycket upp och ner, ibland, ibland inte.
10. Har du något smeknamn - Nej, inte direkt.
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Det är inget jag har tänkt på eftersom det aldrig kommer hända att jag byter kön.
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Var dig själv och tänk inte på vad jag tycker om dig.
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Nina Dobrev.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Ebba Åkesson ♥
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Har inga planer alls inför alla hjärtans dag så jag kommer antagligen sitta hemma och lyssna på musik hela dagen.

16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Lägenhet.
17. En dag du aldrig glömmer - 12 mars 2013.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - iPhone
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - YOHIO, The Fooo och Stockholm.
20. Bästa boken du läst? - Hungerspelstrilogin eller Vampire Academy böckerna.
21. Turnummer? - 14
22. Vad har du för betyg i skolan? - Har rätt så dåliga betyg för jag har rätt svårt att lära in saker när man blir tvingad till det.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar.
24. Hur många barn vill du ha? - 1, en tjej.
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja, jag älskar en person just nu.
26. Vilka länder har du besökt? - Sverige och Norge, haha.
27. Nämn 2 saker som gör dig riktigt arg. - Falska personer och mobbare.
28. Dag eller natt? - Jag älskar att vara vaken på nätterna, så natt.
29. Hur stor garderob har du? - Äh, vet inte. Inte alls så stor.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 25/2 - Fisk.
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Ska jag vara ärlig förstod jag inte den här frågan riktigt..
32. Film hemma eller bio? - Föredrar faktiskt att sitta hemma och mysa med en film.
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Fenja.
34. Vem ringde du sist? - Moa.
35. Hur är ditt humör just nu? - Trött men rätt så glad.

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Skulle gärna vilja vara några centimeter längre och ha en renare hy.
37. Vem i din familj står du närmast? – Måste nog säga min lillasyster.
38. Är utseende viktigt för dig? - Inte det minsta, hatar folk som tycker att utseende är något av det viktigaste som finns.
39. Hur många konserter har du varit på? - Hm, 3 riktiga konserter plus en massa festivaler.
40. Något du inte kan leva utan? - YOHIO, The Fooo, musik och en kamera.
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. -  YOHIO - Break the Border
42. Vilken årstid är bäst? - Eftersom jag inte alls passar i jackor och hatar kyla så är det sommaren.
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - På direkten.
44. Vad tycker du om adoption? - Underbart.
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Beror väl på exakt hur många år de skiljer, men är man lycklig så skitsamma i åldern.
47. Vad gillar du för musik? -  Ganska olika faktiskt. Är verkligen en fangirl och är svag för pojkband. Men älskar även pop och låtar på andra språk.
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Romantik.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Fått höra av mina klasskompisar några gånger att jag liknar YOHIO och jag har ingen aning alls hur de får till det.
50. Något inte många vet om dig. - Meningen att folk inte vet det är för att jag inte vill att folk ska veta så jag tänker inte skriva ut det.

 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR