Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#45

Skrivet:    ·  Känslor, random things
Till och börja med så är jag så himla arg just nu så jag vill bara skrika och kasta allt jag ser i golvet.
Det gick en buss hem vid 14.54 och jag kom dit 14.56 så jag missade den men jag tänkte att det gör inget eftersom att nästa kommer fem över, men nej, den kom 15.25 och var för full så jag fick inte gå på. Gick därför för att ta en annan buss hem men när jag kommer dit så hade jag exakt missat bussen och jag var så jävla arg då så när jag väl hoppade på bussen så var klockan 15.51 och jag frös så obeskrivligt mycket.
Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att skrika ut hur arg jag är, har dock lugnat ner mig lite just nu.
Sen hade jag även en diskussion om depression i skolan idag med mina vänner och min bildlärare, känns så skönt att ha några som delar samma åsikt som mig, vi snackade även om att vi mår bättre när vi kommer bort från Örebro och det är så sant. När jag kommer utanför Örebro så mår jag genast så himla mycket bättre, blir så otroligt glad och lycklig, mår inte alls bra i den här staden.
 
Känner att jag bara skriver på för att försöka ha något att ta ut min ilska på men jag har inte direkt något mer att skriva om så nu får jag väl försöka att hitta ett annat sätt att göra mig av med all den här ilskan som finns inom mig. Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig iallafall!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR