Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#122

Skrivet:    ·  + Sara says
Har ingen anledning till varför jag inte har bloggat, jag har bara inte orkat och skjutit på det hela tiden. Sedan har jag ju varit dränkt i plugg men anyway. Har mått rätt så dåligt den senaste tiden så igår bestämde jag och Felicia oss för att umgås för vi har verkligen inte gjort det på länge. Vi drog till stadsparken och stora holmen där vi kollade på kossor och får. Dem där fåren, dem var skitläskiga. Seriöst, de skrämde mig så jag sprang därifrån, hahaha. Hade grillkväll senare på dagen men min familj och Felicia's familj och det var faktiskt mysigt, sedan gjorde vi inget mer. Jag och Felicia låg i hennes säng hela natten och kollad på H2O och sedan somnade vi.
Har precis kommit hem och sitter just nu och lyssnar på Eric Saade för jag har inte gjort det på så himla länge, tycker om honom så mycket! Ska inte göra något alls idag, ska nog bara ta det lugnt för imorgon ska jag och Wilma till Vasa Konditoriet på Marieberg och hämta ut en tårta som vi ska ge till våra lärare som en sorts avskedspresent och sedan på måndag så är det först städdag i skolan, sedan fika eller något hos en lärare och på kvällen är det bal som slutar vid tolv på natten så jag kommer ha fullt upp. Men det ska faktiskt bli riktigt kul, har alltid velat gå på en bal. Hur har ni haft det? Vad ska ni göra sista skolveckan?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR