Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#123

Skrivet:    ·  + Sara says
Tror inget har missat ph Samir och Viktor Frisk's låt Success?! Lär verkligen bli årets sommarplåga, verkligen en sån där låt som är bra men sedan lyssnar man på den flera gånger och den blir bara tjatig.
Hur fint väder har vi ens haft idag?! Helt sjukt vad varmt det är man kan ju fan tro att man är på Sahara öknen. Drog med Wilma till marieberg vid ett och hämtade ut en tårta som vi ska ge till våra lärare imorgon och sedan drog jag med hennes familj och åt på stan. Nu har jag precis duschat och tänkte ta det lite lugnt och planera lite inför imorgon eftersom jag har bal imorgon kväll som slutar vid tolv och jag kommer absolut inte ha tid att blogga imorgon. Möjligtvis att jag hinner med något litet inlägg medans jag sitter på bussen. Hoppas ni har haft en superbra helg. Ser ni fram emot sommarlovet?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR