Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#125

Skrivet:    ·  random things
Igår: Jennifer sov här och vi spenderade hela kvällen i köket och Moa och Jennifer färgade hår och bakade tårta och så hade vi bara allmänt kul.

Idag: Bestämde mig för att göra en ny spotify lista med ny musik och sedan så har jag spelat hög musik hela dagen. Nyss kommit hem efter att ha gjort något otroligt för att vara mig, jag har cyklat. Tog en sväng till hästhagen och köpte loka och bara tog det allmänt lugnt, det är ju såå fint väder.
Det känns verkligen inte som sommarlov heller och inte alls som om jag gått ut nian. Detta känns som en vanlig helg och att jag ska tillbaks till skolan igen, hahah hoppas det sjunker in att det är sommarlov snart. Har ni gjort något kul idag? 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR