Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#126

Skrivet:    ·  + Sara says
Det märks verkligen att jag har brist på något att blogga om, man borde ju tro att nu när det är sommarlov så ska jag ha massa av roliga grejer att blogga om. Sorry to disappoint you alla mina sommarplaner krossades när jag inte fick något sommarjobb. Oh, well.

Planer för dagen då, jo jag ska dra mig till stan och träffa Wilma men lite synd dock att det inte är sådär jätte varmt för det är nu jag får problem med klädvalet. Jag vill inte dra på min skinnjackan för vem vet hur varmt det kan bli? Men man vill heller inte ha linne ifall att det blir kallt. PROBLEM! Ska ta och börja göra mig iordning och vid tolv drar jag, hoppas bara att det finns pengar på busskortet för annars måste jag cykla och nja, det pallar jag inte.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR