Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

DRÖM BOENDE

Skrivet:    ·  Inspiration
GOD MORGON KOMPISAR!
När det kommer till vart och hur jag vill bo så består hela min fantasi av dyra hus med pool, eget gym, walk in closet och allt annat man kan tänka sig att ha. Dock har jag insett att hyrorna på sånna här ställen är otroligt höga och jag vet inte om jag någonsin kommer att ha råd att bo i något som liknar de på bilderna men jag hoppas verkligen att jag får tag i ett bra jobb och tjänar mycket pengar så att jag kan få bo så som jag alltid har drömt om. Jag har alltid velat bo i LA, New York eller Tokyo och jag antar att bara jag får chansen att ens flytta dit så kan jag köra på en Harry Potter och bo i en garderob om det är så.
 
Liksom tänk er att få bo i till exempel Los Angeles? Hur glad skulle man inte vara då! Jag skulle aldrig mer vara onöjd med någonting, LA är en sådan fin stad och jag skulle kunna göra allt för att få bo där. En av mina stora drömmar i livet är att började på college i USA efter att jag gått ut gymnasiet, det skulle vara så häftigt, tycker inte ni? Ett sådant liv skulle vara bra, jag får fortsätta drömma ett tag till.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR