Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

Ensam hemma

Skrivet:    ·  Dagens Inspiration
bild på mig idag och de två drickor jag köpte

Jag har gått och blivit förälskad i dessa två drickor, seriöst dem är hur goda som helst och jag kan inte sluta dricka dem! Detta och Loka är vad jag kommer leva på hela sommaren. Har ni smakat någon av dessa smaker och vad tyckte ni? Eller har ni smakat någon annan god smak som ni rekommenderar?

Är ensam hemma idag och det är såå skönt, syrran sommarjobbar och pappa jobbar så jag är helt själv eller ja jag har ju hundarna också. Älskar att vara ensam hemma, kan lyssna på hur hög musik jag vill för när pappa är hemma så klagar han bara på att det är för mycket bas. Hahah, vad gör ni för något idag?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR