Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

TO DO LIST

Skrivet:    ·  random things
Har så mycket saker jag borde göra och underhålla mig med istället för att bara sitta här i mitt rum på den här stolen dygnet runt.
1. Ta tag i träningen och faktiskt TA MIG TILL GYMMET istället för att skjuta på det.
2. Sola och få lite färg.
3. Hitta ett sätt att försöka få ihop lite pengar så att jag kan göra saker.
4. Gå ut ur lägenheten och röra på mig.
5. Städa och fixa mitt rum.
6. Byta sänglakan och överkast.
7. Lära mig tvättmaskinen och börja hjälpa till hemma.
8. Se alla animes jag har att se.
9. Skaffa p-piller inför resan.
10. Göra allt på den här listan + niohundraelva tusen grejer till.

Behöver verkligen försöka hitta inspiration till att ta tag i alla dessa saker men jag kan bara inte få mig själv till att göra något av det, hjälp mig, kom med inspiration, whatever.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR