Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#70

Skrivet:    ·  + Sara says
... och återigen är vi inne på samma problem gällande mitt bloggande. Herregud det är otroligt hur dålig jag är på detta, hahah.
Well, anyway så råkade jag gå upp vid halv sju idag och när jag hade gått upp så kom jag på att jag hade sovmorgon, wohoo jag är så jävla smart alltså. Så jag gick och la mig i en halvtimme igen innan jag drog till skolan. Hade matteprov idag och jag har aldrig gjort såhär bra ifrån mig på ett matteprov, det känns sååå bra. Förutom det så har jag inte gjort mycket alls förutom att fortsätta se klart The Carrie Diaries för jag har ca 10 avsnitt kvar vilket är både kul och ledsamt eftersom jag vill veta vad som händer men jag vill inte att serien ska ta slut.. this is hard.
Var ju också i Stockholm i lördags och det var ju tänk att jag skulle skriva ett inlägg om det men jag har varit så trött så jag har inte orkat men jag tänkte att eftersom jag åker till Stockholm imorgon igen så kan jag skriva om båda dagarna i ett inlägg istället, när jag ska orka göra det är frågan.
Måste ta och duscha nu för jag vill inte åka till Stockholm med universums smutsigaste hår direkt, ni får ha det så bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR