Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#71

Skrivet:    ·  random things
Hejsan på er! Idag har varit en rätt så bra dag faktiskt. Gick ju först i skolan som vanligt osv och jag skulle ha haft omprov i NO efter skolan men det blev inställd för det var nåt fel i skolan som behövde lagas så de hade inte tid med provet men det var ju bara bra för jag kunde inte ett skit.
Senare vid 18.00 så drog jag tillbaks till skolan med min syster för att följa med på hennes öppethus, pappa skulle ha gått men han är ju sjuk så jag fick gå istället och det var faktiskt sjukt trevligt. Moas klass hade någon engelska redovisning och sen lagade vi tacos tillsammans och det var jätte mysigt. Kom dock inte hem förens vid halv nio så jag fick duscha i racer fart eftersom jag skulle se på tv vid nio. Hur har eran dag varit då? Bra, dålig, hemsk, fantastisk?
Imorgon drar jag troligtvis hem till Elvira efter skolan och spelar tv spel med tjejerna i klassen och det är så kul, vi har alltid så trevligt och vi sitter och skriker allt vi kan pga frustrerande om vi inte vinner. Ska försöka sova nu så att jag orkar med imorgon, ha det bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR