Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#72

Skrivet:    ·  Dagens Inspiration
För ett par veckor sedan var marken fortfarande täckt av snö och vintern kändes evig och våren oändligt långt borta. Nu har solen börjat komma fram och plötsligt är snön bara borta och man kan se marken och gräset. Det är alltid samma känsla, jag vänjer mig aldrig! Det är verkligen lika härligt, underbart och fantastiskt varje gång det blir vår. Det är som om man vaknar till liv och får nytt hopp och livet känns helt underbart!
 
Har precis varit ute med ca 993213 soppåsar och det var så himla skönt att äntligen bli av med dem + det är ju så skönt ute så det var rätt mysigt att gå ut. Hade jag inte haft de där soppåsarna så hade jag aldrig kommit utanför dörren idag för jag är så himla trött. Hade planerat att göra min Stockholms haul idag men jag orkar inte så tänker strunta i den och detta med att jag skulle berätta om min Stockholms resa för er? Nja, det har gått så många dagar nu så det känns inte ens värt att göra längre.
Ska mysa med min chokladkaka, spotify, dator och kolla på lite serier nu, ha en fortsatt bra dag!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR