Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#78

Skrivet:    ·  + Sara says
Sitter just nu i vardagsrummet, framför TVn, vilket är sjukt ovanligt då jag alltid brukar sitta med min dator inne på mitt rum men nu har min dator typ gått sönder eller något, Jag kan starta den och så håller den i ca 2 timmar innan den kraschar totalt och jag måste starta om hela och så fortsätter det så, förstår inte vad som är fel och jag blir så irriterad. Nu fick jag nog och orkade inte starta om datorn så jag lånade pappas lilla dator och satte mig hos honom i vardagsrummet eftersom hans dator faktiskt fungerar helt och hållet.
Har haft fullt upp i stort sett hela dagen då jag vart tvungen att stanna i skolan till 16.00 eftersom jag behövde filma in lite grejer till en engelska uppgift och när jag kom hem så gick jag direkt och köpte pizza och sen tog jag och såg på det nya avsnittet av Twisted som jag aldrig hann se igår. Nu ska jag bara ta det lugnt och ikväll ska jag se The Originals på TV. Hur har ni haft den den här veckan? Jag vet att mitt bloggande har varit jättedåligt och jag ber om ursäkt för det!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR