Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#80

Skrivet:    ·  + Sara says
Hej guys, för er som undrar så lever jag faktiskt, woho! Okej nej men alltså har haft väldigt fullt upp på senaste tiden eftersom alla nationella prov har börjat och svenskan och engelskan ligger så tätt med varandra så det är typ prov efter prov efter prov vilket gör att allt man tänker på är vad behöver jag veta? Hur uttrycker jag mig bäst? Vad ska jag säga? Kommer det gå bra? Mitt huvud är fullt av massa frågor och jag kan verkligen inte slappna av. Har det sista nationella i svenska imorgon och det är det skriftliga. Är livrädd eftersom jag verkligen inte är bra på att skriva och känner mig jätte pressad som om alla förväntar sig att jag ska göra jättebra ifrån mig. Ska sluta snacka om skolan och prov nu.

För att vara onsdag så har den här dagen vart helt underbar. YOHIOs nya album har släppts, fick spenat till skollunch, nytt pll avsnitt, nytt the originals och twisted avsnitt också. Brukar verkligen avsky onsdagar men idag var ett undantag. Sen blev jag helt förkrossad när det helt plötsligt skiftade från vår till snöstorm men jag får väl hoppas att snön snart försvinner igen. Hur har ni haft det? Har det hänt något intressant?
Vill ni att jag ska skriva om något speciellt? Kommentera isåfall så fixar jag det.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR