Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#81

Skrivet:    ·  Känslor
Har precis haft skriftligt nationellt prov i svenska och jag var så nära på att antagligen bli underkänt för jag fick panik, visste inte vad jag skulle skriva och kände för att riva sönder det lilla jag faktiskt hade skrivit men sedan så fick vi tillåtelse att lyssna på musik och så fort yohios röst hördes i mina hörlurar så lugnade jag ner mig och kunde fokusera och att höra honom sjunga att han finns här för mig i texterna så fick jag motivation och klarade av att skriva massa mer. Det är helt otroligt hur mycket en person kan göra för mig.

Just nu har jag rast och min nästa lektion börjar inte förens 12.50 och den är en halvtimme lång. Sjukt onödig lektion egentligen men whatever jag får ju lång rast. Ville bara uppdatera er lite eftersom jag vart så dålig på det den senaste tiden. Ha det bra!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR