Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#107

Skrivet:    ·  random things
Till och börja med, Divergent var så jävla bra. Skulle kunna se om den filmen varje dag i resten av mitt liv dock så är boken bättre med filmen var grym anyway! Efter filmen så stack jag till slottet med Wilma och Isabell eftersom vi skulle kolla på majbrasan då det faktiskt var valborgsmässoafton igår och well, det var väl inte det bästa men det var underhållande. Själva brasan sög dock för den lutade jättemycket och efter ett tag hade nästan hela fallit ner i vattnet, hahah och sen så får vi inte glömma spöregnet, precis när firandet börjat så började det att verkligen spöregna och bokstavligt talat alla hade paraplyn förutom vi så vi stod där mitt i regnet och blev totalt dygnsura, det bara droppade vatten om oss. Tack vare det så är jag sjuk nu, woho tack på lovet också. Förstår inte varför jag alltid blir sjuk när jag är ledig, kan jag inte få vara sjuk på en skoldag? Det är ju då man vill vara sjuk så att man får stanna hemma. Hade ni en bra valborg då? Om ni nu firar det, vad gjorde ni? Något roligt ni vill dela med er av? Tell me, tell me!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR