Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#108

Skrivet:    ·  Dagens Inspiration
Har ni smakat nya Loka Crush? Inte? Gör det!
Jag och Wilma tog en sväng till stan i brist på något att göra och det var så varmt så jag blev jätte törstig så vi gick till hemmakväll och det fick bli detta. Har velat smaka Loka Crush ett tag nu och jag hade hört så mycket bra om den. Älskar Loka över huvudtaget,eller ja iallafall alla Loka likes old school och crush, förr var Loka Choklad min favorit men sedan så tog de ju bort den vilket jag tycker var jättedåligt gjort. Var jätte förväntans full på hur den här skulle smaka och herre min gud vad god den är. Kommer droga den här i resten av mitt liv och jag hoppas verkligen att de inte tar bort den här också, då blir jag ledsen. Har hittills bara smakat hallon men jag ska lätt smaka de andra också eftersom att den här var så god. Flaskan är så himla fin också, ljusa vackra sommarfärger och jag blir jätte taggad på sommar när jag ser på flaskan, hahah. Om ni har smakat någon Loka Crush, vad tyckte ni?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR