Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#110

Skrivet:    ·  Känslor
Såhär har jag känt mig hela jävla veckan. Sov mig igenom hela skoldagen i måndags och gick och la mig när jag kom hem. Det visade sig att jag var sjuk och har hög feber, illamående och allt sånt där som låter jätte trevligt..
Har inte gått upp ifrån sängen sedan i måndags förutom för att gå på toa och har knappt ätit heller och jag mår fortfarande inte bra. Är så trött på detta, känns som om jag ska brinna upp vilken sekund som helst. Idag mår jag lite bättre för jag kan faktiskt hålla mig vaken, det har jag knappt orkat de andra dagarna. Har inte direkt något att blogga om eftersom allt jag har gjort är att sova men ville endå uppdatera så att bloggen inte blir oaktiv som mina bloggar alltid brukar bli. Skulle även ha haft nationella i matte idag men jag får göra det någon annan dag eftersom jag är hemma. Hoppas ni har haft det bra den här veckan, hur mår ni?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR