Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#111

Skrivet:    ·  + Sara says
Det är så himla skönt att äntligen få vara frisk igen. När jag är frisk så brukar jag alltid vilja bli sjuk så jag får skippa skolan men jag vill aldrig mer bli såhär sjuk igen, usch det var så jobbigt. Slösade ju bort en hel vecka med att bara sova när jag lika gärna kunde ha använt tiden till att... well, städa, titta på anime, plugga eller något annat men nej, jag sov bara. Imorgon måste jag gå upp 45 minuter tidigare än vanligt eftersom att jag ska vara hos tandläkaren och dra ut en tand vid 07.00 och det låter ju jättekul? Nej det gör det inte, what about my sleep?! Kommer gå runt som en jäkla zombie hela dagen så till alla som träffar mig imorgon så ber jag om ursäkt, jag har inte fått sömn.
Sedan är det ju detta med att jag måste ta igen allt som jag har missat och göra de 3 nationella matte eftersom jag inte var där förra veckan, låter ju verkligen jättekul att gå tillbaka till skolan, don't you think? Nu ska jag byta sängkläder eftersom jag har legat med dem i över en vecka och eftersom jag bara har sovit så har jag ju inte duschat heller så nu när jag väl har duschat så tänker jag inte lägga mig med samma sängkläder pga de är smutsiga och fettiga av mitt hår, sedan ska jag nog bara se på lite mer anime och gå och lägga mig I guess.

Har ni haft en bra helg? Gjort något roligt? :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR