Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#112

Skrivet:    ·  + Sara says, musik
Idag gick jag upp 5.30 och åkte sedan till tandläkaren för att dra ut en tand. Vart jätte chockad när det var klart. Tandläkaren höll på i typ 20 sek och sedan helt plötsligt så var det tydligen klart och alltså ni skulle ha sett hur chockad jag blev, jag bara "redan, skämtar du?" och alla skrattade åt mig. Sedan fick jag tugga på bomullstussar till lunchtid pga var tvungen att stoppa blodet, woho.. men det känns bra nu, känns otroligt bra att ha gjort det och nu är det bara att gå tillbaka i början av juni och få tandställningen. Vill ni veta vad det värsta med morgonen var dock? Hela klassen kom till skolan och när vi kommer dit, vet ni vad dem säger? Att första lektionen är inställd, vafan ni kunde ju ha informerat oss, så hela klassen blev jätte ledsna pga nu när vi väl var där så fick vi ta och jobba iaf, usch har vart så sur för det hela dagen, hahah. Fick även göra matte nationella vilket gick åt skogen och fick reda på resultatet på kemi nationella vilket blev ett E because jag suger hahaha, kommer aldrig våga få reda på matten om det gick så dåligt på kemin.
 
Har inte varit hemma länge alls, kom hem för kanske en halvtimme sedan och möttes av chokladkaka och energidricka vilket genast gjorde mig på bra humör. <3<3<3 Pappa vet vad jag behöver! Mhh, nu ska jag bara ta det lugnt för jag har sådan jäkligt jobbig mensvärk som typ dödar en, ugh.
Förresten har ni hört Zara Larsson's nya singel 'Carry You Home'? Om inte, lyssna på den direkt! Det är något av det bästa jag någonsin har hört, sjukt vad jag tycker om den!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR