Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#117

Skrivet:    ·  + Sara says
Måndag igen, men den här gången är det en bra måndag eftersom jag har studiedag idag och imorgon. Just nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med, känner mig lite borta men ska väl ta och titta på någon serie eller nåt liknande. Ska försöka komma på lite saker att blogga om då jag vet att min uppdatering är så himla dålig. Blogglusten går i perioder, ibland har jag världens blogglust och fantasi och vill skriva 10 inlägg. En annan dag har jag inte alls någon blogglust och vill låta bloggen stå tom typ. Ska nog försöka plugga lite också eftersom jag måste göra klart slöjd utvärderingen och bild analysen, har ju även astronomi prov på onsdag.
Usch, det ska bli så skönt med sommarlov och jag hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb för hela min sommar är typ beroende av pengarna jag får om jag sommarjobbar, får jag inte dem pengarna kommer jag fan vara fattigare än fattigast vilket inte låter som en jättekul sommar. Ska ni göra något speciellt i sommar? Ska ni sommarjobba?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR