Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#118

Skrivet:    ·  + Sara says
Jag älskar sommaren, undra hur många gånger jag har sagt den meningen den senaste veckan! Hade en riktigt jobbig skoldag igår men idag var det bättre. Det är så himla varmt att jag knappt kan hantera det, blir helt snurrig av den här värmen eftersom jag inte är van. Tänkte duscha om ett tag, raka benen och gå i shorts till skolan imorgon för aldrig i livet att jag går i mina svarta jeans igen.
Kom hem från skolan och tittade posten och det visade sig att jag inte fått något sommarjobb så nu är jag lite deppig för alla mina sommarplaner har krossats. Har 400:- i månadspeng och nu när jag inte har sommarjobb så måste jag alltså leva på 400 i månaden? ja men tjena jag kommer ju kunna göra saker...
Ska ta det lite lugnt ett tag innan jag tar och duschar, ni får ha det så jättebra! Förresten, hur är vädret hos er? tell me tell me.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR