Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#119

Skrivet:    ·  + Sara says
Hur mår ni idag? Det är så skönt att äntligen ha helg igen. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna så idag när vi åkte till arboga så vart jag så himla glad. Behövde verkligen få åka bil och komma bort ifrån Örebro. Dock är det så jävla varmt här och jag vet inte hur mycket av den här värmen jag klarar av. Min faster ska baka jordgubbstårta som jag tror är till idag? Vet inte om hon gör den till något speciellt evenemang eller whatever. Jag hoppas vi får äta av den, jordgubbar är ju bäst.
Sitter just nu på övervåningen med Moa och Malva som är Felicias hund. Ska nog ta och dricka min älskade loka och chilla lite och försöka hitta ett svalt place som inte känns som en bastu. Ska ni göra nåt kul idag? Är det varmt hos er? :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR