Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#120

Skrivet:    ·  + Sara says
Fick verkligen för mig att det var lördag när jag vaknade imorse? Nu när jag har vaknat till så har jag insett att det är söndag vilket inte känns jättekul eftersom det är skola igen imorgon. Dock är det faktiskt inte så jätte hemskt att gå till skolan de har sista veckorna, har ett enda prov på hela terminen kvar som vi inte ens har satt datum för när vi ska göra, hahhaa. Vad händer i veckan då? Jag ska faktiskt göra mycket den här veckan. På tisdag ska jag stalka de nya sjuorna när de hälsar på och sedan ska jag hänga på stan med Fenja, på torsdag ska jag och Jennifer leta sommarjobb och på fredag ska jag till Marieberg och Lager157 med Wilma och Isabell. Kommer alltså spendera nästan hela veckan utomhus vilket faktiskt är bra för jag behöver komma ut och röra på mig.
Det där jättefina varma vädret vi hade är typ borta nu, det började spöregna, åska och blixtra igår och sedan dess har vädret varit dåligt vilket är sjuuukt tråkigt men man får väl hoppas på att det kommer tillbaka. Ska ta det lugnt idag och inte göra något alls så ni får ha det jättebra, kram.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR