Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#121

Skrivet:    ·  musik
Jag minns när jag brukade gå och tänka "tänk om det fick kontrakt i USA". Well... that just happened. Är så så så stolt över dem och jag vill bara ge dem värsta bamsekramarna men jag är samtidigt så himla ledsen. Nu kommer dem att slå igenom internationellt och det kommer leda till att de får en massa nya fans och chansen att träffa dem kommer vara jätteliten, att få en mention på twitter kommer vara ännu mindre. Det jag är mest ledsen över är att jag inte ens har fått träffa och krama dem en enda gång och med det här kontraktet vet jag inte om jag någonsin kommer få den chansen. Dem börjar arbeta i USA i sommar så innan de verkligen slår igenom där så tänker jag passa på att få mina kramar. Dem kommer trots allt till Smögenfestivalen den 1 augusti och det kan vara min sista chans så då tänker jag verkligen träffa dem. Jag tänker berätta för dem hur stolt jag är och hur glad jag är för deras skull, dem är mina änglar.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR